Już się sprawa wyjaśniła
Zrobiłem zamówienie i po 30 minutach anulowałem
Przez ten czas mi zdążyli już kwotę za zakupy zablokować .
Tylko trochę głupio że jej nie odblokowali a blokada jest przez tydzień.
No to jest standard. Dlatego zawsze 3 razy potwierdzam sobie w duchu, że dobrze robię, zanim wcisnę ten żółty guziczek
Wracając do sprawy włoskiego Amazona o której pisałem wcześniej w temacie, a mianowicie wybrałem ponowną przesyłkę. Wysłali ją wczoraj o 9:44 z Rzymu śledzenie tym razem działało elegancko(paczka Express) przed chwilą dzwonił kurier, że o 12 będzie. Podsumowując jak chcą to potrafią
Ciekaw jestem czy kiedyś ta pierwsza zagubiona paczka dojdzie
Cześć, czy ktoś spotkał się może z problemem na włoskim Amazonie i dostał zły produkt? Czy ktoś mógłby mi wskazać jak zgłosić problem, aby produkt został wymieniony na właściwy? Którego formularza zgłoszeniowego użyć itp?
Zawsze mam kur*a jakieś przygody z tym cholernym sklepem...
Proszę pomóżcie
Ktoś ma jeszcze problemy z DHL od Brytoli? Bo jak żyję nie miałem takich obsuw pod względem dostawy. No chyba, że jednak zrobili mnie w bambuko i nadali zwykłą pocztą z automatu wpisując DHL do zamówienia.
(05-12-2017, 19:35)Mefisto napisał(a): [ -> ]Ktoś ma jeszcze problemy z DHL od Brytoli? Bo jak żyję nie miałem takich obsuw pod względem dostawy. No chyba, że jednak zrobili mnie w bambuko i nadali zwykłą pocztą z automatu wpisując DHL do zamówienia.
A posiadasz numer do sledzenia przesylki? Wtedy bedziesz mogl sprawdzic jak nadali wpisujac na stronie internetowej DHL
Wiem to, ale nic nie wyskakuje.
(06-12-2017, 02:16)Mefisto napisał(a): [ -> ]Wiem to, ale nic nie wyskakuje.
Jak masz nr.przesyłki DHL i jest z tydzień po terminie to pewnie już możesz pisać reklamację do sprzedającego
Paczka była na pewno DHL wysłana jeśli tak masz napisane w śledzeniu przesyłki