Filmozercy.com | Forum

Pełna wersja: Sklepy internetowe - wysyłka, opłaty itd.
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
(13-08-2021, 14:21)misfit napisał(a): [ -> ]Przesyłka z jbhifi o wartości 0 nadana prawie dwa i pół miesiąca temu wciąż nie doszła
Mi w końcu odpisał support JB:

Cytat:Due to Covid, we've been experiencing delivery times up to 8-12 weeks. If it hasn't arrived by then, get in touch and we'll organise something for you Smile

te 12 tygodni u mnie mija dokładnie 03.09, więc jak do tej pory nie dostanę paczki, to przypomnę się JB i zobaczymy co wymyślą.
Jak długo czekałeś na odpowiedź ?
Mogę poczekać jeszcze te 3 tygodnie, chociaż to i tak niczego nie zmieni.
20.07 poszedł mój pierwszy mail,
06.08 puściłem im przypominajkę,
11.08 dostałem maila z przeprosinami, że tak późno odpowiadają i prośbę o sprawdzenie czy w międzyczasie paczka nie dotarła,
11.08 odpisałem, że nadal paczki nie ma
11.08 dostałem info, które zacytowałem post wyżej.

Nie robię sobie nadziei, że paczka przyjdzie, bo jestem na 99% przekonany, że WER ją wrzucił do jakiegoś zapomnianego magazynu, ponieważ dostali BSODa podczas analizy wartości paczki, która zapewne miała wpisane 0 AUD.
Liczę, że JB wyśle film ponownie we wrześniu, ale zaznaczę, żeby napisali na opakowaniu wartość 1 AUD tak dla bezpieczeństwa Smile
(13-08-2021, 14:21)misfit napisał(a): [ -> ]Przesyłka z jbhifi o wartości 0 nadana prawie dwa i pół miesiąca temu wciąż nie doszła i już nie dojdzie. Wiem, że kilka osób z Was ma ten sam problem - support jbhifi chociaż Wam odpisuje ? Bo u mnie cisza. Nawet nie wiem jak temat zwrotu kasy ugryźć przez paypala skoro film na fakturze jest gratis.

Do mnie wciaż nie dotarło sporo przesyłek z ostatniego eventu, więc prawdopodobnie leżą w backlogu. Przestały przychodzić po pierwszym tygodniu lipca.
Support odpisuje po 3 tygodniach, póki co nie pisałem o rekompensatę, bo jeden z forumowiczów wspominał niedawno o 12 tygodniach ktore trzeba odczekać. Z tych co przysłali widzę, że nigdy nie wpisuja wartość zero dla tych BOGO.*

*EDIT: Jeśli wyslą zamówienie w całości to tak, dla pozycji gratisowych będzie 0, ale jeśli rozdzielą i wyślą pojedynczo to te filmy będą mieć pełną kwotę i dodatkowy VAT trzeba płacić (+kolejne 8,5 etc)
(13-08-2021, 14:21)misfit napisał(a): [ -> ]
(12-08-2021, 12:23)Mefisto napisał(a): [ -> ]Dzięki, choć już zamówiłem z innego sklepu - pytanie czy dojdzie. Z Arrow byłoby z pewnością szybciej i pewniej.

Niekoniecznie Smile

[Obrazek: hA5VjtE.png]

To jest stan przesyłki od Arrow z dzisiaj. Z rarewaves z kolei jeszcze nigdy nic mi nie zaginęło.
W końcu jest decyzja o powtórnej wysyłce. Z 5 razy im pisałem aby nie wpisywali wartości 0 w deklaracji celnej - ciekawe czy mnie posłuchają. Jeśli nie to pewnie znowu utknie Big Grin

Przesyłka z jbhifi o wartości 0 nadana prawie dwa i pół miesiąca temu wciąż nie doszła i już nie dojdzie. Wiem, że kilka osób z Was ma ten sam problem - support jbhifi chociaż Wam odpisuje ? Bo u mnie cisza. Nawet nie wiem jak temat zwrotu kasy ugryźć przez paypala skoro film na fakturze jest gratis.


Już myślałem, że tylko ja mam takiego pecha. True Romance 4K wszędzie wyprzedany. Zavvi wysłane 12.07 do tej pory cisza. Wierzę jeszcze ,że paczka dotrze jakimś cudem. Sezon urlopowy dobiega końca może się coś ruszy.
(13-08-2021, 14:21)misfit napisał(a): [ -> ]To jest stan przesyłki od Arrow z dzisiaj. Z rarewaves z kolei jeszcze nigdy nic mi nie zaginęło.

No mi ostatnie Arrow doszło bez problemu, a przesyłka rejestrowana, więc przynajmniej ją widać. A rarewaves to najzwyklejsza poczta - jak np Eureka, która mi ostatnio nie doszła i musieli wysłać ponownie. Ale oczywiście trzymam kciuki.
Ogólnie najwięcej zaginionych przesyłek to mam właśnie z tych rejestrowanych. Z DHL w szczególności Smile
Ale, ze sklepiku Eureki też mam pecha - na trzy zamówienia, jedno zaginęło. Ale tutaj przynajmniej obsługa klienta była bezproblemowa + bardzo szybka reakcja na zgłoszenie, więc na pewno jeszcze nie raz u nich coś zamówię.

Z rarewaves na 7 zamówień (z tego zrobiło się kilkanaście wysyłek) wszystko dotarło, tylko trzeba się uzbroić w cierpliwość, bo często mi dochodzą w okolicach miesiąca od wysyłki. Gdy dojdzie to daj znać czy przyszło z UK lub ze Szwecji i czy trzeba było płacić vacik Smile
Jak film wyszedł w UK i zostanie zamówiony z rarewaves, to większe będzie prawdopodobieństwo wysłania z UK (+ VAT do zapłaty)?
Czy jest może szansa, że wyślą ze Szwecji (i wtedy zero dodatkowych opłat)? Więcej stawiam na pierwszą opcję.
Chociaż na stronie sklepu piszą, że przystąpili do IOSS i że VAT nie powinien zostać naliczony po dostarczeniu przesyłki do kraju UE.
W praktyce pewnie już tak dobrze to nie wygląda. Można od tych niejasności osiwieć.
Nie ma reguły - rarewaves ostatnio Arrowa wysłali mi Royal Mailem, a BFI przez pocztę szwedzką. I w tym drugim przypadku nic nie trzeba było płacić.
A z UK standard - vacik + opłata mimo tego, że niby opłacono wszystko z góry w systemie IOSS.

Na razie odpuszczam zakupy w tego typu sklepach dopóki nasi nie ogarną tego IOSS, chyba, że trafi się jakaś super promocja to wtedy wiadomo... Wink
Pytanie kiedy (i czy w ogóle) będzie u nas przejrzystość z systemem IOSS.

EDIT:

Rarewaves wysyła wszystko w jednej paczce czy rozbija zamówienie na mniejsze przesyłki? Solidnie pakują i zabezpieczają?